Първоначално публикувано от Alamo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
156 Глъхне и пука при студен старт ???
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеКаква сонда сложи? Като ти я монтираха после направиха ли адаптация на компютъра? Скоро гледали ли сте дали е още жива тая сонда? При мен проблема изчезна след смяна на сондата и адаптация - оригинална БОШ, която 3м след това умря, после се съживи и сега си е ОК.
НАЙТРАЙДЪР не знам след колко градуса почва да се чете сондата, ама моята е с нагревател и веднага и излиза графиката(къдравата) и както ти казах проблема беше в нея вкл. колебаенето на оборотите.
Comment
-
Проблема едва ли ти е в сондата.
Тя започва да се взима под внимание при достигане на необходимата работна температура (поне 2-3 мин след запалването). Твойте проблеми са много преди тва.
Тоя проблем с глъхненето сутрин е много разпространен и не знам някой да е намерил решение.
По принцип като изгасиш и запалиш пак, повечето пъти се оправя (поне така е в повечето случаи).
Просто пали и чакай 2 мин. преди да тръгнеш и не се занимавай, щото ще налееш много "глъхнещи" пари на вятъра според мен, понеже няма намерено точно решение на проблема до момента. Всичко което се прави е да се сменя на сляпо.Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 22:06.
Comment
-
Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщениеСондата която сложих е LS05 също на Бош. Адаптирана е и работи безупречно. Показва си точно стойностите които трябва да показва.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Явно на никой не му се четат стари теми.
Проблема е ясен неправилна смес при запалване.
А причините може да са доста.
Сондата започва да отчита по спомен 30 секунди след запалване. Но ако преди това е отчитала богата смес и не е можала да направи корекция ще се получи описвания ефект.
Трябва си диагностика и оглед. И в повечето случаи проблема при различните коли е различен.
Може да е грешно отчитаща ламбда.(не неработеща), може да е грешна сонда, може да е лошо регулирана газова пропуски на въздух след дебитомера кофти дебитомер температурен датчик и пропуск на газове преди сондата още сумати неща.
На моята кола мога да го предизвикам проблема и да го излекувам. Ако и обогатя газта на турборежим след два дни започва да се дави при палене. След смяна на режима и едно ресетче всичко си е на място след ден два и без ресет пак си идва на мястото.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеЯвно на никой не му се четат стари теми.
Проблема е ясен неправилна смес при запалване.
А причините може да са доста.
Сондата започва да отчита по спомен 30 секунди след запалване. Но ако преди това е отчитала богата смес и не е можала да направи корекция ще се получи описвания ефект.
Трябва си диагностика и оглед. И в повечето случаи проблема при различните коли е различен.
Може да е грешно отчитаща ламбда.(не неработеща), може да е грешна сонда, може да е лошо регулирана газова пропуски на въздух след дебитомера кофти дебитомер температурен датчик и пропуск на газове преди сондата още сумати неща.
На моята кола мога да го предизвикам проблема и да го излекувам. Ако и обогатя газта на турборежим след два дни започва да се дави при палене. След смяна на режима и едно ресетче всичко си е на място след ден два и без ресет пак си идва на мястото.
1.8TS - какъв турбо режим?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеМа и ти не четеш. Ламбда сондата кога започва ЕКУ-то да я взима под внимание, че не разбрах? След 30 сек. или като загрее колата?
1.8TS - какъв турбо режим?
Общо взето обогатява сместта на газ с някакви проценти.
П.П: Добре, какво е решението на проблема тогава? Аз не мисля, че има универсално такова. А и каква е връзката, като изгасиш и запалиш, втория път да работи нормално?Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 17:28.
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеП.П: Добре, какво е решението на проблема тогава? Аз не мисля, че има универсално такова. А и каква е връзката, като изгасиш и запалиш, втория път да работи нормално?
Comment
-
Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщениеПри мен от втория път не се оправя. Оправя се едва като поработи 3-4 минути. Предполагам зимата ще и е необходимо много повече от това време!
Comment
-
Имах същия проблем, докато една сутрин не искаше въобще да запали. Оказа се, че температурния датчик е заминал, но освен това не е бил за 156, а за 166. След поставяне на точния датчик нямах проблем около година и колата вървеше перфектно при първоначално стартиране. Автомобила беше с поставено АГУ, което на два пъти "прогърмя" и проблема отново се появи и на бензин и на газ. Поставих ГИ и проблема остана на бензин, а при газта се оправи.Алфа Ромео 156 1.6ТС
Comment
-
Първоначално публикувано от borisborisov Покажи съобщениеИмах същия проблем, докато една сутрин не искаше въобще да запали. Оказа се, че температурния датчик е заминал, но освен това не е бил за 156, а за 166. След поставяне на точния датчик нямах проблем около година и колата вървеше перфектно при първоначално стартиране. Автомобила беше с поставено АГУ, което на два пъти "прогърмя" и проблема отново се появи и на бензин и на газ. Поставих ГИ и проблема остана на бензин, а при газта се оправи.Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеМа и ти не четеш. Ламбда сондата кога започва ЕКУ-то да я взима под внимание, че не разбрах? След 30 сек. или като загрее колата?
1.8TS - какъв турбо режим?
Как така даваш заключения че сондата почва да работи като влезе колата в режим до тогава кой командва парада или всичко е кеч и балсам и като стигне 90 градуса започва да работи.
Не е важно кога тръгва сондата а какво е отчитала преди да се загаси и изтине двигателя.
А относно турборежема имам DNА система за избор режема на работа на АГУ-то156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеНали четеш и разбираш вързваш уред за диагностика и гледаш какво става с ламбдата. Палиш гледаш правата черта и след колко време тръгва сондата.
Как така даваш заключения че сондата почва да работи като влезе колата в режим до тогава кой командва парада или всичко е кеч и балсам и като стигне 90 градуса започва да работи.
Не е важно кога тръгва сондата а какво е отчитала преди да се загаси и изтине двигателя.
А относно турборежема имам DNА система за избор режема на работа на АГУ-то
относно АГУ-то - хубаво, ползвай си я. Но ако колата не ти е добре на бензин, каквото и да правиш с газовата не е истинското. Освен ако колата ти е с напълно независим газов инжекционAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПарада го командва картата по която работи ЕКУ-то при незагряла кола. Все едно си дръпнал смукач. Важно е какво отчита сондата когато двигателят загрее....----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
Comment